Rólam

 dsc_6159.jpg

A fenntartható divat forradalma már zajlik. Csináljunk forradalmat a lakberendezésben is!

18 éves fejjel csak ritkán tudja az ember, hogy mi szeretne lenni. Mindig kitűnő tanuló voltam, ezért - jobb ötletem nem lévén - jogásznak mentem. Hamar ráéreztem, hogy nem ez az én utam, de még sok évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy megtaláljam a saját ikigaiomat. Azt, ami egyszerre a foglalkozásom, a hivatásom, a küldetésem és a szenvedélyem.

Környezetvédelmi szakjogászként már majdnem sikerült elérnem a teljességet, de a szenvedély még hiányzott a képletből. Miközben építész férjemmel felépítettük a mi kis Meseházunkat a Pilisben, rájöttem, hogy létezik a lakberendezésnek egy olyan megközelítése, ami szenvedélyesen érdekel. Ez pedig nem más, mint a fapados luxus a bokorban

FAPADOS LUXUS A BOKORBAN

Ez a kifejezés egyik leginspirálóbb tanáromtól, Fónagy Dórától származik. Első design stratégia óránkon beszélt nekünk arról, hogy egyre erősebben urbánizálódó világunkban már nem a drága luxus anyagok érdeklik az embereket, hanem a természet, mert az jelenti a szabadságot, az életet. Ezzel a gondolattal olyan mélyen tudtam azonosulni, hogy végül ezt választottam mottómul. Benne van ugyanis minden, amiben hiszek: az önkéntes egyszerűség, a természet szeretete és tisztelete, és az, hogy ideje a luxusnak új értelmet adni!

A bejegyzés trackback címe:

https://greenster.blog.hu/api/trackback/id/tr5914813368

GREENSTER

Egy blog az egyszerűbb, tudatosabb, természetesebb, zöldebb otthonokért.

Friss topikok

süti beállítások módosítása